Ryggsäck

Skrivet kl 07:50 i morse i ett försök att använda blogg.se-appen. Gick mindre bra och efter att jag bråkat med den hela dagen så fick jag snabbt svar från deras kundtjänst. Så efter mycket om och men får ni nu se min älskade ryggsäck!

God morgon!

Nu är jag på väg till jobbet, I SHORTS. För er andra så är nog detta ingen konstig sak men eftersom jag diggar Greklandsvärme brukar jag t ex envisas med att ha jacka till det blir typ 27 grader. Misströsta inte! Självklart har jag även jacka på mig idag till shortsen. :)

Nog talat om detta! Nedan ser ni lite bilder på min fantastiskt vackra ryggsäck som i förrigår flyttade in till min väskfamilj! Alltså, hur snygg? Sjukt!







Ryggsäck - Modekungen 699 SEK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0