Grillat är godast!

Hej på er!

Har ni haft en bra helg? Det har jag! Förutom att jag inte fått sova tillräckligt,m men det får man tydligen inte när man är ung :)

I fredags efter jobbet gick jag bananas på Mac och köpte lite nytt smink där. Väldigt fint, ska visa er under veckan! I lördags vare ju ESC, mycket viktig händelse i våra liv. Kan man boka biljetter till 18e maj 2013 redan nu, eller?? ESC till ära hade jag nagelstickers i fint leo-mönster i guld, silver och svart. Väldigt piffigt! Ska visa er lite senare idag eller imorgon. Smidigt iaf med denna uppfinning!

Igår efter att ha firat min mamma på morgonen så åkte jag och Daniel iväg på picknick! Vi grillade lammkorv, sparris, majkolvar, halloumi och drack underbar cola. Riktigt mysigt! Det skulle vara väldigt varmt igår enligt väderprognoserna men jag tycker att det har varit varmare under förra veckan. Nåja!

Efter picknicken åkte vi till mamma nr 2 (Daniels) för att fira henne lite och sen och titta på Gossip Girl. I morse var det dock svårt att komma upp så det blir en tidig kväll ikväll!

Grillmästaren Nicis fantastiska middag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0