Är ni kvaaar?!

Åtta unika besökare. Inga inlägg. Ni är ju asballa! Jag har listat ut typ fem. Eller fyra? Fortfarande, vilka är ni resten?! Och är ni kvar?!

Nu rullar livet! Klockan är halv nio och solen lyser, Gssip Girl är asspännande, körkortet är inom räckhåll (första körningen imorgon! Bara att sikta och kämpa), mamma har tagit med sig Vap (Rhoditisk fanta) hem och jag har fått nya Diorshow mascaran. Och nästa vecka ska jag få en (inte så) hemlig överraskning/present av min pojkvän.

Sa jag att jag ska köra bil imorgon? Sju på morgonen. Jag ska typ upp fem. Ska plugga klart oxh sen sova, bums. På valborg somnade jag 21:30, hahahaha. Jag är pensio. Men snart pensio med körkort!

Ha det toppen raringar!

Nu kÖöÖöÖÖÖööÖr vi!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Men braaaa där!

2010-05-03 @ 13:01:06
URL: http://imsevimsemimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0