God morgon!

God morgon raringar!

 Har inte bloggat på ett tag, har inte haft en lugn stund på typ 14 dagar. Jobbat 14 dagar i rad, och innan jag får vara ledig (på söndag) har jag 17 dagar. Herregud. Jaja! De är cashflow iaf. Det går bra på Klarna, trivs bra oc hajar allt om fakturor nu. Trodde väl aldrig att jag skulle jobba med pengar, siffror och ekonomi, men som sagt så vet man aldrig vad livet har att arbeta.

Om ni undrar vilken låt jag har på repeat (mina grannar undrar inte, de har alla hört redan) så är det Cheryl Cole - Fight for this love. Inte bra i början, sen fastnar den. Och snygg som fan är hon. Och håll koll på Spotify, snart kommer det något spännande där.

Ska försöka få iväg ett inlägg ikväll. Nu ska jag sätta på mig mina nya solglasögon och inviga våren. Ser att solen tittar fram lite mellan molnen idag. Så jäkla nice! Vintern kanske försvinner iaf? Snön är en annan femma. Den lär ligga fram tills midsommar typ.

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0