Preveza

Sitter och svettas som världens festaste gris och försöker måla mina naglar. Nagellacket torkar innan penseln ens nuddat min nagel. Man får köra racer här.

Idag har jag blivit övergiven hos en grekisk nageltjej för en av mina naglar gick sönder när vi landade med planet. Måste ha tio naglar på bröllopet, nio funkar icke. Så blev jag iaf lämnad där och fick leta mig fram och tappa bort mig alldeles själv. Det tog tio minuter innan jag kunde korsa gatan.

Nu ska vi iaf iväg och bada en snabbis. Jag har bränt mig på ryggen och fått prickar på framsidan, så det blir att sitta under paraflaxet idag.

Nu ska vi kila, vill bara säga också att jag blir så varm av att se människor som bara älskar varandra. Emma Andersson & Zäta, Mimmi & Edz, Victoria & Daniel, Kenza & Aleks, Panorea & Jiannis.

Äkta kärlek måste vara det finaste som finns. Jag saknar min pojkvän så mycket att jag dör lite.


Kommentarer
Postat av: MIMMI

Men tack så mycket :)



Hörru, ganska dålig uppdatering här..

2010-09-26 @ 18:20:13
URL: http://imsevimsemimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0