Tebjudning

Nu är min bästis Sissi på väg hit. Vi ska ha tebjudning med våra nya teer som vi köpt på Thehuset Kungsgatan. Jättemumsigt. Damen som jobbar där är ascool, hon vet vad jag gillar för sorts te alldeles själv. Sen kommer min pojkvän hit så ska vi äta middag och titta på alla nya kanaler vi fått, mamma har köpt en platt-tv till vardagsrummet och digitaltv! Tjoho! Och snart börjar Desperate Housewives och Gossip Girl, 2/3 och 7/3. Längtar! Puss min vänner! Och fick ett pass på mitt gamla jobb på lördag. Skönt. Plus 710 kr i mars-kassan! Får säga till min pojkvän att börja betala för att få vara med mig. Tio kronor i timmen, fem kr för sovande timmar. Kommer tjäna massa pengar ändå!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja men gör då! Gör här han är jättetrevlig, men jag tycker i för sig att du ska ha mörkt hår :)

2010-02-18 @ 19:59:51
URL: http://imsevimsemimi.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Har du abonnemang? Står det på ditt namn?

2010-02-18 @ 20:02:12
URL: http://imsevimsemimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0