Statistik!

Kollade min statistik precis, såg att jag har typ 13 unika besökare! OH. MY. GOD. Jag är typ kändis! Nej, såklart inte. Men tretton stycken? Vilka är ni? Kan ni inte skriva en liten kommentar om vem ni är, typ så att jag vet om vi känner varandra eller inte. Jag vet att Mimmi, Mona (?) och typ... ingen mer läser min blogg. Då återstår 11 pers! Who are you?!

Jag ska förresten på arbetsintervju på måndag. När ni ändå kommenterar, ska jag ha på mig jens och skjorta eller mer avslappnat med randig tröja? Det är kundtjänst på ett bolag som ger finansiell rådgivning. Okej, jag hörde själv. Skjorta.

Vad kul att ni är så många! :D

Kommentarer
Postat av: Neda

Nu är det bara 10 okända hihi

2010-03-24 @ 01:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0