MINA VÄNNER!!!

Mina damer och herrar (fast tror bara att det är damer här). Jag har en glad nyhet. Mycket glad. Jag är glad. Ganska iaf. Trots att det är en oändlig katastrof just nu i mitt liv så har det ordnar sig på ett annat plan. Jga har precis fått ett nytt jobb. På heltid med fast lön! Jag älskar det. Jga är så glad och på måndag börjar jag mitt nya vuxna liv. Nu händer det grejer! Ha! Alla ni som sa att man misslyckas om man inte pluggar vidare, ät bajs. Jag fick heltidsjobb inom mindre än ett år efter studenten. HA!

Nu rullar vi!

Kommentarer
Postat av: s

vart jobbar du?

2010-02-25 @ 22:31:47
Postat av: Mimmi

Vad ska du göra ? :)

2010-02-25 @ 22:46:04
URL: http://imsevimsemimi.blogg.se/
Postat av: John

Hej hej, jag är typ ditt X.



HAHAHAHAHAHHAHAHA Fan va fint om jag bara skrivit så.

J

2010-02-26 @ 21:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0