Det är alltså så här vi ska se ut?

0-3a9ae3de37de6044a7f11902f9d02e62.png

Det är alltså så här vi ska se ut? Revbenen ska sticka ut mer än brösten. Tack, JC! Då vet vi. Jag ska försöka allt jag kan, det känns inte så långt bort iaf. Ser ju nästan ut så, fast det är magen som sticker ut mer än brösten. Men det är typ samma sak, bara lite längre ner.

Ville bara säga också att jag skullerskickat bilden direkt när jag tog den (en timme sedan) men det var så jäkla kallt så det kändes som fingrarna skulle ramla av. -17,2 står det på termometern. Skönt. Snart kan man börja använda samdaler. Med revbenen i vädret.


Kommentarer
Postat av: Jamila

hahah rolig du e .....ja ibland tänker de inte klart innan de publicerar bilder på anorektiska tjejer

2010-02-28 @ 12:43:30
URL: http://jamilaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0