Svinis?!

Fläskfeber. Grissjukan. Svininfluensan. Vaccinera sig? Inte vaccinera sig? Sluta ha sex med grisar? Frågorna är oändliga.

Idag har jag haft världens hosta, för varje host har det känts som om mina lungor brinner. Jga jobbade iofs 14 timmar i söndags, men tror ändå att detär något annat. Alla på jobbet har fått vaccinet också. Jag tänker inte. För det första så vet inget något om vaccinet för de är typ inte testat alls. Och för det andra hatar jag sprutor. HATAR.

I alla fall! Tillbaka till mina symptom. Jag har haft världens huvudvärk, jag tuggade alvedon på jobbet idag som en galning. Känner mit trött, slut och så tycker jag synd om mig själv. Jätte. Stackars mig... Buhuhu. Hu.

Pojkvännen är dock på väg, han ska ta hand om mig. God dammit. Nu ska jag bada. Jag lärde mig i grundskolan att när man är sjuk ska man satsa på de fem V:na.

Vatten
Vätska
Vitaminer
Värme
Vila

Jag ska visa er sen hur jag laddar. Nu ska jag iaf bada. Imorgon ska jag ringa vårdguiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0